AWS Partner Network - Consulting Partner
Microsoft Cloud Solutions Partner
Fortinet Partner
Microsoft Authorized Education Partner
Bitdefender Bronze Partner

Desktop Support & Servicii de Help Desk

Serviciul de suport IT 24/7 și posibilitatea de a trimite rapid o cerere IT

iQit Outsourcing oferă asistență și consultanță pentru rezolvarea diferitelor situații pe care utilizatorul le întâmpină în mod frecvent: conectivitate la internet și între echipamente, asistență în utilizarea aplicațiilor de tip Office, transmitere de informații și fisiere, diagnosticare, suport pentru hardware, instalare și configurare, întreținere, probleme de securitate IT. Echipa noastră de Help Desk , disponibilă 24/7, este compusă din specialiști în activități de asistență IT.

Tipuri de servicii:

  • Asistență tehnică în utilizarea computerului
  • Asistență pentru conectivitatea la Internet
  • Informații despre produse IT și suport pentru acestea
  • Instalare, configurare și reparații software și hardware
  • Training pentru software, hardware și Internet
  • Testare
  • Diagnosticare
  • Întreținere